Uppdatering ( Kar 1 )

image4


Lite grumligt efter vattenbyte. Växterna växer på bra även fast jag inte har CO2 tillförsel. Dom måste trivas riktigt bra för Cobomban har växt ca. 4-5cm på 10 dar! Plus flera nya skott som jag planterat runt de gamla.

En Svart Neontetra dog förra veckan, jag tror att det var något fel på simblåsan för så fort fisken försökte simma frammåt så började den slå volter och kunde inte styra. Jag fångade den i håven och hängde den på kanten av akvariet och hoppades att det skulle gå över efter ett tag. Men efter någon timme så låg den död på botten av håven. :´(

Men nu lite goda nyheter! Imorgon så ska jag köpa 2 st 12 liters akvarium utav en kille i min skola. Ska bli räkbonad i dessa. Tror att detena får Amano och det andra Crystal Red.

/ Adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0