Klarare vatten, men klarar mossan sig?

Nu är vattnet betydligt mer klart jämfört med igår. man ser nämligen till baksidan av karet idag. :P
Men mossan som jag fick verkar vara lite dålig. Den är nämligen röd/ brun/ grön och verkar inte ha sin fina "buskighet" som man ser på alla bilder på Javamossa. Men jag hoppas att den återhämtar sig om några dagar eller så.

Funder även på om jag kanske ska flytta ner en utav mina Siamesiska Algätare till Nanokar 1 så att man får något att titta på. Fast den skulle nog bli lite ensam i så fall.
image16

image17   image18

/ Adam

Kommentarer
Postat av: Nordenstad

Det är ingen fel på din Javamossa... men sprid ut den lite överallt istället för den där fula krukan...

2008-03-09 @ 23:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0