Tankar om nya tanken

Adam:

Har börjat fundera på vilka invånare mitt kommande akvarium ska få.

Tror att det blir många tetror, barber, rasboror och räkor.

Hade tänkt mig något sånt här:   Drottningrasboror
                                                           Kardinaltetror
                                                           Citrontetror

Dessa är de jag tänkt mig men det kommer säkert bli några ändringar när jag väl ska välja.    

Ska nog starta upp ett 10-20 liters med räkor så fort pappa inser att jag inte kommer tappa intresset efter en månad. ( han tror att han kommer få ta hand om akvariumen i så fall. )
men jag kan lova att det inte kommer att hända.

Kommer även att fixa till designen på bloggen inom en snar framtid.

/ Adam

                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0