Uppdatering

Nu har vattnet klarnat i 60 liters karet och jag är nu grymt sugen på att skaffa CR räkor!
Ska nog höra med någon om de kan skicka räkor åt migför en inte allt för hög summa.
Detta pga. att Zookompaniet aldrig tar in nya CR räkor!!

Har väntat i över 3 veckor och ännu inga räkor.

Har gjort en mossrulle utav Singaporemossa och insektsnät.

Bilder:

 

En annan bra nyhet är att ännu en räka bär på rom i körsbärskaret. Så fort de är tillräkligt många så ska jag börja sälja. Skriv en kommentar om niär intresserade.

Ännu mer bilder:

 

/ Adam

Kommentarer
Postat av: Christian Brams

Jag plockar in nya CRS så fort det börjar minska i antal. Som det har sett ut det senaste så har jag tatt hem 50st varannan månad...
Vi kommer nog inom kort få hem CRS med graderingar också.

2008-05-23 @ 14:43:53
URL: http://zookompaniet.se
Postat av: Aquascaping

Väldigt snyggt inrett akvarie.

2008-09-29 @ 21:34:56
URL: http://aquascapingsweden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0