försäljning och pånyttfödning

nu har min försäljing av guppys och platys börja

då jag fått över 100 guppyyngel och 30 platyyngel.

igår sålde jag 13 st guppys och 5 platys.


------------------------------------------------------------------------


Idag när jag kom hem drog upp persiennerna och kollade i yngelakvariet där den blåa gigantiska guppyhonan låg så såg jag hennes smalnad och en ca 30 nya yngel i akvariet.


och så tänkte jag passa på att berätta att mina danios blivit nerflyttade till det stora karet igen eftersom jag trodde leken inte gav någe resultat.

men idag så börjar dom överlevande äggen kläckas och jag har fått syn på 5-8 st små gulliga danios :D
hoppas på att det är fler som gömmer sig bladn växterna och stenarna så jag får några till :)

det var allt för mig MVH Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0